Detartraj gratuit August 2024

Detartraj gratuit August 2024

Detartraj gratuit August 2024

1. Organizarea campaniei


1.1 Campania promoţională este organizată de Smilemed SRL, proprietar al brandului Smilemed , înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/7310/2000, CIF 13259865, denumita in continuare “organizator”.

1.2. Regulamentul Oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplaicabile din România prin publicare pe siteul www.smilemed.ro, fiind disponibil în mod gratuit oricărui participant.

1.3. Campania se desfăşoară sub imperiul prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toţi participanţii. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament pe parcursul Campaniei, dar nu înainte de a anunţa modificarea pe website-ul www.smilemed.ro. Campania se desfasoara pentru toti pacientii Smilemed ce indeplinesc conditiile descrise in Art. 2.

2. Aria de desfasurare a Campaniei si descrierea produsului cadou

2.1. Prezenta Campanie se desfasoara pe teritoriul României.

2.2 Descrierea produsului oferit cadou:

In perioada 01.08-31.08.2024, Smilemed iti ofera un pachet special pentru un zambet estival! Pentru fiecare tratamentul de albire dentara in cabinet beneficiezi de un detartraj gratuit. Detartrajul se efectueaza cu 2 zile inainte de tratamentul de albire. Reducerea acordata este in valoare de 410 RON, premiile/ discounturile oferite nu pot fi preschimbate in bani.

2.3 Conditii de participare la campanie:

Pentru a primi un detartraj gratuit in valoare de 410 RON, pacienții trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

Să efectueze o programare la cabinetul medical Smilemed în perioada 01.08-31.08.2024 pentru aceeasi perioada (programarea trebuie sa fie efectuata pana la finalul lunii august, nu poate fi efectuata pentru alta perioada) pentru o albire dentara profesionala. Detartrajul oferit gratuit se efectueaza cu 2 zile inainte de tratamentul de albire. Serviciul de albire profesionala se va achita inainte sau cel tarziu la efectuarea detartrajului, pentru a putea beneficia de pachetul complet.

Să menționeze la momentul programării că doresc să beneficieze de pachetul cu detartraj gratuit.

Să se prezinte la programarea respectivă la cabinetul medical Smilemed la data și ora stabilită.

Să nu anuleze sau să nu întârzie programarea făcută pentru a beneficia de oferta cu detartraj gratuit.

Oferta detartraj gratuit nu poate fi combinată cu alte oferte sau discount-uri. Smilemed își rezervă dreptul de a modifica sau de a încheia această ofertă în orice moment, fără nicio notificare prealabilă.

3. Durata Campaniei

3.1. Perioada de desfăşurare a Campaniei este 01.08-31.08.2024.

3.2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau de a intrerupe campania in orice moment, anuntand insa publicul in prealabil, prin folosirea oricaror mijloace de publicitate si comunicare in masa. Participantii la prezenta campanie nu vor putea solicita nici o despagubire de nici un fel in urma intreruperii campaniei iar organizatorul nu se face responsabil de nici un prejudiciu ce poate fi adus participantilor la concurs pana la momentul intreruperii acestuia.

4. Dreptul de participare

4.1. Campania se adresează persoanelor fizice, cu vârsta de peste 18 ani, care acceptă termenii şi condiţiile prezentului Regulament (denumiţi în cele ce urmează “Participanţi”). In campanie nu pot participa persoane juridice.

4.2. Nu vor putea participa la aceasta Campanie angajaţii Organizatorului, ai partenerilor Organizatorului, precum şi soţii şi rudele de gradul I ale acestora.

4.3. Participarea la campanie a participantilor atrage acceptarea implicita, neconditionata si fara rezerve, de catre acestia a prezentului regulament, considerandu-se drept reale, corecte si complete toate datele furnizate de participanti. In cazul descoperirii oricaror neconcordante intre datele furnizate organizatorului (de catre oricare dintre participanti) si realitate, respectiva participare se invalideaza fara indeplinirea vreunei formalitati inaintea participantilor.

4.4 Prin inscrierea la campanie fiecare participant garanteaza:

ca are deplina si neafectata capacitate de folosinta si exercitiu (conform articolelor 7, 8 si urmatoarele din cadrul Decretului nr. 31/1954);
ca este posesor al unui act de indentitate (buletin de identitate, carte de identitate, permis de conducere, pasaport);
ca in eventualitatea obtinerii oricarui castig, va participa la actiunile publicitare ale organizatorului (de promovare a acestui proiect ) ulterioare sau simultane cu acordarea castigului;
ca va face toate demersurile necesare astfel încât să fie disponibil pentru a participa la actiunile de promovare in cauza;
4.5 Participarea la campanie implica acceptarea termenilor si conditiilor acestora.

5. Mecanismul Campaniei

5.1. Participarea la Campanie se va face în mod voluntar prin indeplinirea conditiilor mentionate in art.2.
5.2. Participantul va fi prezent la programarea efectuata si va efectua plata integrala a serviciilor necesare, mentionate la art.2.


6. Prevederi finale

7.1. Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament.

7.2. Organizatorul concursului nu este raspunzator de plata celorlalte cheltuieli relative la castigul obtinut, acestea cazand exclusiv in sarcina participantului, inclusiv taxe si/sau alte obligatii financiare.

Organizatorul isi asuma responsabilitatea numai in ceea ce priveste desfasurarea mecanismului de campanie si acordarea castigului.

8. Drepturile persoanei vizate in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal

Organizatorul va efectua prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantilor cu respectarea confidentialitatii acestora si în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

(1) Informarea persoanei vizate

a) identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul;

b) scopul în care se face prelucrarea datelor;

c) informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza;

d) existenta dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;

e) orice alte informatii a caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinând seama de specificul prelucrarii.

(2) Dreptul de acces la date

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucreaza date cu caracter personal care privesc solicitantul, sa comunice acestuia, împreuna cu confirmarea, cel putin urmatoarele:

a) informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de date avute în vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite datele;

b) comunicarea într‐o forma inteligibila a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile cu privire la originea datelor;

c) informatii asupra principiilor de functionare a mecanismului prin care se efectueaza orice prelucrare automata a datelor care vizeaza persoana respectiva;

d) informatii privind existenta dreptului de interventie asupra datelor si a dreptului de opozitie, precum si conditiile în care pot fi exercitate;

e) informatii asupra posibilitatii de a consulta registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum si de a se adresa instantei pentru atacarea deciziilor operatorului.

Persoana vizata poate solicita de la operator informatiile de mai sus, printr‐o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr‐un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice informatiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.

(3) Dreptul de interventie asupra datelor

Orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si în mod gratuit:

a) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;

b) dupa caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi;

c) notificarea catre tertii carora le‐au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. a) sau

b), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Pentru exercitarea acestui drept persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr‐un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice masurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i‐au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).

(4) Dreptul de opozitie

Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor în care exista dispozitii legale contrare. În caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele în cauza.

(5) Persoana vizata are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti într‐un asemenea scop.

În vederea exercitarii drepturilor prevazute mai sus persoana vizata va înainta operatorului o cerere întocmita în forma scrisa, datata si semnata. În cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa îi fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr‐un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate, precum si, daca este cazul, numele tertului caruia i‐au fost dezvaluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizata, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului de a i se comunica informatiile in scris la o anumita adresa fizica sau virtuala (electronica).

(5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

Orice persoana are dreptul de a cere si de a obtine:

a) retragerea sau anularea oricarei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata prin mijloace automate, destinata sa evalueze unele aspecte ale personalitatii sale, precum competenta profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;

b) reevaluarea oricarei alte decizii luate în privinta sa, care o afecteaza în mod semnificativ, daca decizia a fost adoptata exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întruneste conditiile prevazute la lit. a).

Respectându‐se celelalte garantii prevazute de lege, o persoana poate fi supusa unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situatii:

a) decizia este luata în cadrul încheierii sau executarii unui contract, cu conditia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusa de persoana vizata, sa fi fost satisfacuta sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a‐si sustine punctul de vedere, sa garanteze apararea propriului interes legitim;

b) decizia este autorizata de o lege care precizeaza masurile ce garanteaza apararea interesului legitim al persoanei vizate.

(6) Dreptul de a se adresa justitiei

Fara a se aduce atingere posibilitatii de a se adresa cu plângere autoritatii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le‐au fost încalcate.

Orice persoana care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuata ilegal, se poate adresa instantei competente pentru repararea acestuia. Instanta competenta este cea în a carei raza teritoriala domiciliaza reclamantul. Cererea de chemare în judecata este scutita de taxa de timbru.